۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۶

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی:

۱۰ تن انواع مواد مخدر و روان گردان در خراسان رضوی کشف شد

۱۰ تن انواع مواد مخدر و روان گردان در خراسان رضوی کشف شد

مشهد ـ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: در سه ماه ابتدای امسال، ۱۰ تن انواع مواد مخدر و روان گردان در خراسان رضوی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین صالحی در نشستی به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در مشهد اظهار کرد: پارسال با انجام بیش از ۸ هزار عملیات و درگیری، ۷۲ باند قاچاق منهدم و از ابتدای امسال هم با انجام هزار عملیات، ۲۸ باند مواد مخدر کشف و ضبط شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی بیان کرد: تلاش جهادی خیرین و مشارکت مردمی در سال قبل موجب راه اندازی ۲۶ مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متهاجر شده است.

وی در ادامه برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر را شرح داد و افزود: در ابتدای هفته آینده با گل آذین کردن مزار شهدای مباره با مواد مخدر، با آنان در پیمودن این راه عهد و پیمان خواهیم بست و در نماز جمعه هم ضمن سخنرانی‌های مربوط به این موضوع در خطبه‌ها، شاهد برپایی میز خدمت خواهیم بود.

صالحی افزود: در هفته آتی، اقدامات اساسی انجام می‌شود که شامل تقویت گفتمان سازی اجتماعی و مردمی شدن امر مبارزه و بهره گیری از توان سازمان‌های مردم نهاد و سفیران پیشگیری از اعتیاد در عرصه‌های پیشگیری، درمان، اشتغال، حرفه آموزی و صیانت از بهبودیافتگان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین امسال قصد داریم فضای مفرح و شادی را برای خانواده‌ها در محلات و روستاها مهیا کنیم.

کد خبر 5521284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha